Sponsortilbud: Spar penge på bilreparation og -pleje

Har du brug for at give din bil en rustbehandling, nye dæk og fælge, et serviceeftersyn eller andre værkstedsydelser, så kommer her et tilbud fra en af Roskilde Golf Klubs sponsorer.

Det er AR Roskilde på Ringstedvej, der tilbyder medlemmer af Roskilde Golf Klub følgende rabatmuligheder:

• 10 % rabat på timepris
  • 20 % på Dinitrol rustbehandling
  • Skarpe priser på dæk og fælge

AR udfører alle mekanikeropgaver, bl.a.: serviceeftersyn, dæk-service, rustbeskyttelse, klargøring til syn, autoopretning, bilruder, dækopbevaring, service af aircondition, autolakering, rustarbejde, bremsetest, montering af satellit-overvågning, motorstyring, mindre rustskader, interiørrensning, 4-gas måling, 4-hjulsudmåling og diagnosetest. Det er også muligt at leje bil hos AR Roskilde.

Adressen på AR Roskilde er Darupvang 23, 4000 Roskilde

Kontaktoplysninger: Tlf.: 46 35 01 37, mail: og hjemmeside: www.arroskilde.dk.

Medlemstilbud finder du på sponsorsiden

På www.roskildegolfklub.dk/sponsor finder du samtlige Roskilde Golf Klubs sponsorer. Hver sponsor har mulighed for at præsentere sig nærmere og sponsorerne har også mulighed for at målrette specielle tilbud til klubbens medlemmer. Det er der aktuelt tre, der har benyttet sig af.

Udover AR Roskilde er der aktuelt to andre tilbud:

1. Otto Suenson Vine i Ringstedgade har i 2023 et tilbud på en 2020 Rigoleto Montecucco rødvin fra Italien – med en særlig rabat til Roskilde Golf Klubs medlemmer. Vinen koster normalt 115 kr. men bliver solgt til medlemmer nede i butikken i Ringstedgade til 90 kr.
  2. Sedna IT-systemrådgiver tilbyder: Har du behov for at få moderniseret dit administrative IT-system, vil jeg gerne hjælpe dig uden beretning med at lave en ansøgning til www.smvdigital.dk. Der er typisk puljer i marts og september måned, og det er først til mølle

Se mere på sponsorsiden.