Vinterbanen åben og nyt gulv klar i klubhus

Efter en meget våd periode er vinterbanen igen åben til spil – det samme er adgangen til klubhuset, dog stadig via de midlertidige indgange via terrassen.

Gulvet i klubhuset er blevet slebet og lakeret – og det ser rigtig flot ud. Imidlertid kan mange beskidte sko hurtigt vise sig på det nylakerede gulv, så frem mod åbningen af tilbygningen, så vil en stor del af det nye gulv blive dækket med pap – ikke mindst adgangen hen til terminalerne med indtjekning.

På døren ind til terrassen er der sat et skilt op om at rense skoene inden adgang – og skorenseren er placeret lige ved siden af indgangen.

Adgang til toiletter er stadig lidt indskrænket. Der er kun åbent til et toilet – nemlig det til herrernes omklædningsrum og kun via døren i gavlen bag ved sekretariatets skurvogn. Der bliver adgang til toilettet via klubhuset midt i ugen. Lige nu er den nye epoxybelægning, der er påført på gulvet i herre-, dame- og handicaptoilettet plus midtergangen ved at hærde.

På billederne kan I se det nye gulv i den gamle del af klubhuset – der bliver sat borde op i løbet af mandag den 23. januar, så den gamle del af klubhuset kan fungere nogenlunde som normalt. Restaurant Birdie er også åbent og klar til at betjene både spillere efter en runde og øvrige medlemmer og gæster, der besøger klubben.

Adgangen til klubhuset fra parkeringspladsen foregår stadig via vejen hen mod baghallen. Den direkte vej ned til klubhuset er forbeholdt vores håndværkere, men i fremtiden får vi en mere direkte adgang ind til klubhuset, nemlig via en ny dør, der lavet til venstre for den normale indgangsdør til proshoppen.