Hvem er denne kvinde fra 40-års jubilæet? – mysteriet løst

Opdateret 26. januar 2023: Kvinden er fundet, nemlig Inge-Lise Madsen.

Det er meget tæt på, at 50-års jubilæumsbogen bliver sendt til tryk. Jeg har imidlertid ét bestemt foto, hvor jeg mangler navnet på en kvinde, som det vil være rart at få identificeret.

Hvem er hun?

Det drejer sig om et foto taget i forbindelse med klubbens 40-års jubilæum i 2013 – af vinderne i dette års jubilæumsmatch stående foran indgangen til klubhuset ved klubstenen. Jeg har navne på alle andre på billedet, men mangler altså navnet på kvinden i den røde cirkel.

Kender du hende, så skriv til mig på .

De andre er: Birthe Nielsen, Frank Tarp, Palle Aagaard og Henning “Skolelærer” Nielsen.

De øvrige matchvindere, som står til venstre for stenen og kommer med på billedet i jubilæumsbogen er: Hans Kristian Olsen, Lissi Olsen, Frederik Hammerich og Kirsten Ege.

Henrik Overgaard Pedersen

Webmaster og redaktør på jubilæumsbogen