Efterlyser prof-indretter til at hjælpe med klubhus-indretning

Har vi en uddannet indretningsarkitekt, designer eller anden form for en professionel m/k i Roskilde Golf Klub, som har lyst og kompetencer til at være med i processen omkring indretning af klubhuset i forbindelse med vinterens ombygning?

Spørgsmålet kommer fra klubbens byggeudvalg, som har tilrettelagt den store ombygning, der bliver sat i gang i midten af september og som skal stå færdig i starten af 2023.

Alle de praktiske ting omkring antal kvadratmeter tilbygning, hvor døre og vinduer skal være og lignende er for længst lagt fast, men hvad der skal være af farver på væggene, lamper i rummene, indretning af sekretariat, møderum, proshop, indgangs-”hall”, udsmykning, placering af tv- og infoskærme og en lang række andre indretningsting er der ikke styr på endnu.

”Vi har derfor brug for nogen, der har kompetencer inden for dette område og som kan give os input til, hvordan vi får nogle flotte men også brugbare rum og så klublokalerne kommer til at fremstå lyse og imødekommende. Det skal være et rart sted at komme – både for klubmedlemmer og for medarbejderne i sekretariat, proshop og restaurant,” fortæller daglig leder Anders Schnack.

Byggeudvalget består af tre frivillige, Klavs Koefoed, Dorte Qvist og Kim Møller Behrend – suppleret med Anders Schnack.

Anders kan kontaktes på .