Damerne kastede sig over nordmænd og Peters lækkerier

Damedagen holdt sæsonafslutning tirsdag den 28. juni 2022 med gunstart over 18 huller med norsk stableford. Norsk stableford betyder, at man har et frit kast på hvert hul, og det gav nogle fantastiske scores. Vi havde live musik fra en fest i omegnen undervejs, så vi det nød flotteste sommervejr og den gode musik.

Vi er rigtig glad for den store opbakning til arrangement, da vi var godt 70 deltagere.

Efter matchen serverede Peter & Co rosastegt culotte med nye kartofler, pebersauce, bearnaisesauce og to lækre salater. Desserten var en lækker jordbær/rabarber trifli, så vi kunne næsten ikke rokke med ørerne bagefter.

Dagens vindere blev:

• Jane Ellebæk med 56 points, Karin Terp Sørensen 56 og Alice Wind med 55 points
  • Tættest på flaget på hul 7 blev Lene Müller med 9.82 m
  • Tættest på flaget på hul 17 blev Susanne Romme med 4.23 m
  • Længste drive på hul 8 blev Naomi Harbison-Hansen
  • Længste drive på hul 15 blev Mette K. Jensen

Vinderne af Order of Merit i de forskellige rækker fik gavekort til shoppen eller Restaurant Birdie:

A rækken

1. Alice Wind
  2. Susanne Romme
  3. Naomi Harbison-Hansen

B rækken

1. Birte Helbæk
  2. Anne Vinther
  3. Ellen Skarsholm

C rækken:

1. Marta Markham
  2. Tina Donstrup
  3. Helle Birk Jensen

D rækken:

1. Vivi Nielsen
  2. Ingelise Steensen
  3. Tove Duus

9 huller:

1. Tina Hildebrand
  2. Christina Lerke Møller
  3. Dorte Koch Andersen

Vi vil også gerne takke vores sponsorer, Fröhlich Golf, Restaurant Birdie og kontoret for de flotte klappepræmier.

På vegne af Damedagen, Lene Rasmussen

Her kan du se Damedagens side.

Herunder kan du se billeder fra dagens præmieoverrækkelser: