Amerikansk fodbolddragt brugt til juniorafslutning

Torsdag den 30. juni 2022 havde junior torsdagsmatchleder, Benny Boy, inviteret juniorerne til “sommerferieafslutning”. De fremmødte juniorer (og Victors mor, Tina) spillede ni huller.

Herefter stødte flere til i klubhuset, hvor Benny blev iført den legendariske “American Football” velcrodragt og hjelm. Et par af juniorerne muntrede sig med at kaste tennisbolde på Benny med formålet at få dem til at sidde på Bennys dragt. Det kom der masser af sjov ud af. Der var slikposer som præmier for fremragende juniorindsats (Benny fik også en slikpose for über flot indsats).

Restaurant Birdie lavede lasagne, salat og is til os, som vi nød på terrassen i aftenssolen, inden vi ønskede hinanden en god sommer.

Vi ses igen efter sommerferien. Træningerne starter igen fra 10. august.

Rigtig god sommerferie.

Ungdommelige hilsner
Ungdomsudvalget

Herunder kan du se en lille film fra boldkast-øvelsen: