Fejl fundet: Tilmelding til kaninmatch mandag 4/7 er åben

Hvorfor er der ingen tilmeldinger til kaninmatchen på mandag den 4. juli 2022?

Godt spørgsmål, som der nu er fundet svar på. Det viser sig, at der manglede et flueben i en dialogboks i administrationsdelen bag GolfBox. Det gjorde, at ingen kunne tilmelde sig kaninmatchen på mandag.

Fejlen er imidlertid rettet nu – så kom endelig i gang med tilmelding.

Kaninmatchen mandag den 4. juli bliver på Store Skjold som normalt og til normal mødetid kl. 16.30. Ugen efter – mandag den 11. juli og resten af sommeren – bliver kaninmatcherne afviklet på Skjoldungen – med to nye mødetider, kl. 14 og kl. 17 – med start en halv time senere.

Også her er der tilmelding via GolfBox. Login, gå ind under “Klubturneringer” nederst i menuen til venstre og find så den/de kaninmatcher, du gerne vil være med til.

Mandag den 29. august er der sæsonafslutning inklusive spisning – her afvikles matchen for alle på Store Skjold banen.