Afslutning for alle juniorer og mikroer med familie 30/9

Torsdag den 30. september 2021 er der fælles junior- og mikroafslutning – herunder fællesspisning i klubhuset og kåring af årets junior og årets mikro.

Juniorerne starter med spil kl. 16 og mikroerne kl. 17. For begges vedkommende opfordrer ungdomsudvalget til at komme i god tid.

Når matcherne for juniorer og mikroer er færdige, er der middag i restaurant Birdie ca. kl. 18.30. Middagen er gratis for juniorer,  mikroer og deres søskende, samt koster 100 kr. pr. voksen (afregnes på dagen med restauranten).

“Vi håber forældre/bedsteforældre og søskende har lyst til at kigge forbi og støtte ungdomsspillerne, finde ud af hvem, der vinder matcherne og hvem, der kåres som ”årets junior” og “årets mikro”, samt ikke mindst deltage i middagen og præmieoverrækkelserne,” siger formanden for ungdomsudvalget, Søren Rasmussen.

Tilmelding er nødvendig både for ungdom og forældre, og kan ske ved at skrive sig på facebook ”Roskilde Golfklub – Juniorer og Mikroer” (https://www.facebook.com/groups/742429609545234) eller alternativt skrive en email til soeren_froesig@hotmail. Tilmeldingsfristen er 28/9.

Ungdomsudvalget

Anne Sofie, Lasse, Emil, Benny, Peter, Jacob og Søren