Nyt for fuldtidsmedlemmer med 36+ i handicap: Gratis træning

Roskilde Golf Klub tilbyder gratis træning i hold til fuldtidsmedlemmer med 36 eller mere i handicap her i 2021. Der vil være mulighed for at få genopfrisket færdigheder eller lære noget nyt, hvilket kan være med til at bevare glæden ved at spille golf og samtidig en mulighed for at forbedre sit handicap.

Træning af de forskellig golfslag vil foregå lørdage fra kl. 13 til 14, se nedenstående datoer.

Der er tilmelding via GolfBox – efter først til mølle princippet. Der kan være max ni på holdet, så når det tal er nået, er holdet fuldt. Login på GolfBox med brugernavn og password (øverst til venstre på forsiden af hjemmesiden).

Nederst til venstre klikker du på ”Klubturneringer”. Herefter vil en kalenderen med alle klubbens tilbud vise sig. Find ”Træningstilbud for Hcp+36” på de datoer der er vist nedenfor. Vælg den/de lørdage, du ønsker at modtage træning. I næste billede dukker selve eventen op. Tryk på ”Tilmeld her” og du er klar til at møde op til træning. OBS det er kun muligt at booke tre træninger frem.

Tilbud om træning før sommerpause

• 3/4 Jernslag
  • 10/4 Driver
  • 17/4 Doseringsteknik