Forsamlingsforbud gælder fortsat – husk mundbind i baghal

Klublivet er for nedsat kraft, men helt væk er det ikke og i klubhus og restaurant går det rigtig godt med at bruge mundbind. Det sker meget sjældent = næsten ikke, at medlemmer eller gæster bevæger sig rundt indendøre uden mundbind. Ved bordet, når man har sat sig ned, er det dog ok at lægge mundbindet fra sig.

Trods disse positive meldinger har bestyrelsen dog alligevel drøftet at komme med en ekstra påmindelse.

“Forsamlingsforbuddet på 10 personer gælder stadig – og det skal vi overholde både indendørs og udendørs, og på det seneste har vi set tendens til, at grupper på mere end 10 samles, inden de skal ud og spille på banen. Det kan fx være grupperinger på mere end 10, der trækker lod om starttider, men det går altså ikke,” lyder det fra formand Kim Møller Behrend.

På samme måde gælder kravet om mundbind også i baghallen, da det jo også er indendørs. Der bliver derfor sat et ekstra skilt op nu.