Roskilde er corona-rød – pas på, også i golfklubben

Med 30 smittede med corona den seneste uge, er Roskilde Kommune nu ‘rød’ i oversigten fra sundhedsmyndighederne. Roskilde Kommune opfordrer derfor alle borgere til at holde afstand, sikre god hygiejne og holde sig hjemme ved tegn på sygdom, så smitten ikke spredes yderligere.

I Roskilde Golf Klub er der nu igen sat plakater op – og disse skal minde os om, at det stadig er meget vigtigt, at alle retter sig efter retningslinjerne – ikke mindst holder afstand og sørger for god hygiejne. Og bliv hjemme, hvis du føler dig sløj.

Her kan du læse nyheden på Roskilde Kommunes hjemmeside.

PS: Vi brugte i første omgang et foto med corona-restriktioner fra foråret 2020 som illustration, men her stod der, at man skal tage direkte hjem efter runden. Der er endnu ikke lavet nye restriktioner, der matcher dem fra i foråret. Det er derfor fortsat tilladt at opholde sig ved klubhuset og i restauranten, men hold afstand.