Nye ansvarsområder for flere bestyrelsesmedlemmer

Bestyrelsen har nu fordelt de forskellige poster efter årets corona-forsinkede generalforsamling, der blev holdt sidst i juni.

Med Mette Jessen og Claus Hede Barrett som nye bestyrelsesmedlemmer i stedet for Brian Harder og Torben Madsen blev der også brug for en ny fordeling af nogle af posterne.

Bestyrelsen har selv nogle faste arbejdsopgaver, men de er samtidig hver især kontaktpersoner for en eller flere af klubbens mange udvalg. De enkelte udvalg kan derfor bruge kontaktpersonen, hvis de føler det nødvendigt, men bestyrelsesrepræsentanterne behøver ikke at deltage i det konkrete arbejde og i møder.

“Vi vil meget gerne fortsat have en organisation, hvor det er de frivillige i vores mange udvalg, der styrer aktiviteterne. Det er ikke en opgave, som bestyrelsen skal overtage, men bestyrelsen kan agere støtte, hvis der bliver behov for det,” fortæller formand Kim Møller Behrend, der på den måde giver et par hjælpende ord både til udvalg og til bestyrelsesmedlemmer, der har været i tvivl om rollefordelingen.

“Hvis et udvalg har nogle ønsker til forandringer, der kræver flere ressourcer eller penge eller hvis et udvalg kommer til at mangle medlemmer eller render ind i andre udfordringer, så kan de tage kontakt til deres kontaktperson i bestyrelsen,” siger Kim.

Jens Krøis er blevet ny næstformand og er samtidig sportsansvarlig for eliten og regionsgolf. Desuden har han aktivitetsudvalget og rehab-golferne under sig.

Claus Hede Barrett har fået matchudvalg, informationsudvalg og ungdomsudvalget – og bestyrelsen vil meget gerne støtte op om, at både elite- og breddearbejdet omkring klubbens juniorer fortsat bliver prioriteret højt. Dette gælder også mikroerne.

Mette Jessen står nu som overordnet ansvarlig for baneudvalg og natur- og miljøudvalget.

Kim Møller Behrend er udover formand fortsat ansvarlig for byggeudvalg, amatør- og ordensudvalg + klubber i klubben.

Stig Nelkop fortsætter som kasserer og er også ansvarlig for sponsorudvalget.

Jan Kristiansen er ansvarlig for regel- og handicapudvalget, baneservice og “Klubhusets venner”

Annette Carlsson har ansvar for indslusning af nye medlemmer herunder udvalg for prøvemedlemmer, kaninudvalg og par 3 bane aktivitetsudvalg samt Herredag, Damedag og Seniorgolf.

Bestyrelsen holder typisk møde den sidste torsdag i hver måned.

Her kan du se siden med bestyrelsen.

Her kan du se en pdf med klubbens organisation.