49 seniorer samlet til match og kvartalsafslutning

Seniorklubbens kvartalsafslutning startede med et spil mexican scramble på vinterbanen, hvor bedste hold klarede banen med 67 slag.

Efter matchen nød spillerne Restaurant Birdies lækre julemad, overrakte præmier for dagens match og kvartalets vindere, Poul-Erik havde lavet sang, PEDRO vandrede videre og medlemmerne blev orienteret om Seniorklubbens muligheder.

Dagens vindere – første- og andenpladserne – blev begavet af matchlederne, Ole Strangholt og Jan Hoffmeyer.

Vindere på dagen var:

1. Tove Duus, Poul Sarfelt, Merete Rasmussen og Lars Carlsen
  2. Elsebeth Braagaard, Leif Petersen, Susanne Jensen og Gunnar Larsen

Kvartalets vindere:

• Damer: Nanna Haar (1) Alice Tarnø (3) Eva Iversen (2)
  • Herrer: Arne Beyer (1) Ejvind N. Jensen (3) Philip Evans (2)

Seniorklubbens PEDRO, der hvert kvartal videregives til et klubmedlem, der har gjort noget særligt for klubbens medlemmer, eller har gjort sig særligt bemærket, blev videregivet af Vagn Hjortsø Kristensen til Jan Hoffmeyer for Jans altid glade væsen, godt arbejde som matchleder og den, der altid sender en hilsen til fødselsdage med en glad lille tegning.

Seniorklubben har i dag 65 medlemmer til vintergolfen og ca. 100 medlemmer til sommergolfen.

Læs mere om seniorgolf.

Glædelig jul og godt nytår ønsker Seniorklubben
Ejvind N. Jensen, formand