Julehilsen fra bestyrelsen og årets billeder

Så nærmer julen og nytåret sig med hastige skridt og det er tid til at tænke lidt tilbage på året, der er gået.

Roskilde Golf Klub har i den grad sat sit aftryk på landkortet i år både lokalt og nationalt, ja endda internationalt hvor vores miljøarbejde er blevet publiceret i et internationalt golftidsskrift.

Vi er rykket i 1. division med vores herre- og damehold, ungdomsholdene blomstrer og hvor golf Danmark har tilbagegang, så har vi medlemsfremgang.

Oven i alt dette har klubben her i efteråret modtaget en lang række priser og anerkendelser for vores arbejde, hvilket gør det svært at få hænderne ned.

En stor tak til alle medlemmer i Roskilde Golf Klub – for med smil, glæde og engagement at skabe vores fantastiske klub.

Til sidst er der bare tilbage at ønske alle en rigtig god jul og et lykkebringende nytår. Speciel tak til vores mange sponsorer, som støtter op omkring klubben.

Bestyrelsen i Roskilde Golf Klub

Herunder ses et galleri med årets billeder: