Hjælpere søges til rehab-mesterskab 4/10

Fredag den 4. oktober holder Rehab-golferne i Roskilde klubmesterskab – og de har brug for hjælpere. Det er i formiddagstimerne.

Rehab-golferne er spillere med forskellige former for handicap, der trods deres udfordringer har stor glæde ved golfspillet.

Der kræves ingen særlige kundskaber at hjælpe, blot at du har et overfladisk kendskab til golf .

Klubmesterskabet afvikles på par 3 banen og spilles i to rækker:

1. Højrehånds- og to hånds spillere
  2. Venstre håndsspillere, som er født højrehåndet og nu er lammet i højre side

Som hjælper får du en meget hyggelig dag med nogle glade handicappede mennesker. Vi spiller 9 huller på par-3 banen og det tager normalt ca. to timer. Hjælperne inviteres til at deltage i den afsluttende frokost.

De enkle og særlige regler, der gælder for rehab-golf, udleveres på startdag.

Tilmelding til Hans Møllegaard, tlf. 30423672, eller til Anders eller Tina i sekretariatet.