Se billeder fra Sallie’s midsommermatch

Her er hold resultaterne fra midsommermatchen 22. og 23. juni i Roskilde Golf Klub – se billederne længere nede.

1. Proventa.dk = 230 point (Lars Gotfredsen, Ole Haslund, Jens Krøis og Jan Birger Nielsen)
  2. Team COPA = 219 point (Steven Kitchen, Lasse Frølich Kristensen, Carsten Nielsen og Martin Nicki Pedersen)
  3. 2 venstre og 2 højre = 216 point (Henrik Ahrens, Ulf Carlsen, René Hungerbühler og Karsten Jensen)
  4. Dixie boys = 201 point (Kim Møller Behrend, Helge Hersbøll, Holger Hersbøll og Tage Jørgensen)
  5. De uovervindelige = 193 point (Henrik Juul Børgesen, Ole Filtenborg, Michael Høgsbro og Brian Wayert)

Udover flotte præmier til de fem hold var der præmier til tættest på hul og længste drive
begge dage.

Vejret var perfekt til golf og sponsoren, “Sallie’s Restaurant & Snack Bar”, havde opstillet en stor
pølsevogn ved hul 12 med burgere og hotdogs samt drikkevarer til alle spillerne,
der fik ca. en halv times ophold med mad og drikke.

Der var desværre kun tilmeldt 12 hold så udvalget vil meget gerne høre fra klubbens
medlemmer med forslag til midsommermatchen i 2020.

Klaus

Matchudvalget