Glæd dig til midsommermatch og klubfest lørdag den 22. juni

Lørdag og søndag den 22. og 23. juni kommer der stor midsommermatch med Sallie’s Restaurant & Snack Bar som sponsor lige som sidste år. Det betyder, at “Sallie’s On Wheels” igen vil være at finde med gode forsyninger til alle match-deltagere.

Weekenden byder desuden på stor klubfest lørdag den 22. om aftenen – med festmiddag i Restaurant Birdie og efterfølgende dans. Festen er for alle klubbens medlemmer + ledsagere. Det er altså ikke en fest, der bare er beregnet for deltagerne i midsommermatchen. Det er to forskellige arrangementer.

Desuden kommer der en match på par 3 banen lørdag den 22. juni – for alle par 3 medlemmer og prøvemedlemmer.

Der kommer mere information – inklusiv tilmelding – i løbet af fredag den 7. juni.