Brudevals som afslutning på fantastisk match

F.J. Poulsen Match d. 2/6 2019 blev afviklet i dejligt dansk sommervejr og dermed også dejligt golfvejr. Der var gunstart kl. 9, 97 spillere delt op i tre rækker.

Se alle billederne nederst.

Vindere af C-rækken:

1. Jan Skov 38 point.
  2. Ole Strangholt 36 point.
  3. Jørn Degn Hansen 34 point.

Vindere af B-rækken:

1. Jørn Schade 36 point.
  2. Pernille Bruun 36 point.
  3. Jan Hoffmeyer 36 point.

Vindere af A-rækken:

1. Mads Viemose Larsen 41 point.
  2. William Bredtved Hansen 37 point.
  3. Carsten Nielsen 37 point.

Der var også præmier til nærmest flaget på

• Hul 5: Mike Sheridan, 3,82 m
  • Hul 7: Andreas Frandsen, 1,93 m
  • Hul 13: Martin Nicky Pedersen, 0,87 m
  • Hul 17: Carsten Nielsen, 2,06 m

Samt længste drive på hul 18:

• Herrer: Martin Nicky Pedersen
  • Damer: Anne Danborg

Inden præmieoverrækkelsen fortalte Erik Christiansen fra OK (OK er en af vores største leverandører ( olie og strøm), og samtidig har vi en” provisionssponsor aftale” med OK) om de fordele klubben har, hvis du som medlem af RGK vælger OK kort og bruger OK som leverandør. Klubben får 10 øre pr. liter benzin/olie og 5 øre pr. KWH. Jeg kan fortælle, at Erik Christiansen efter Matchen var meget tilfreds: Mange havde henvendt sig og fået OK-kort.

Efter præmieoverrækkelsen fik Torben Madsen (bestyrelsen) ordet: Han takkede F. J. Poulsen for matchen og samtidig holdt han en lille tale for Finn og Randi i anledning af deres guldbryllup for få dage siden. De fik blomster og gave og måtte stille op til brudevalsen. Det klarede de flot!! Jeg tror faktisk, de var lidt ”rørte”.

En stor tak til F.J. Poulsen.

En rigtig dejlig dag i Roskilde Golf Klub.

Matchledelsen

Inger-Lise Jørgensen