Par 3 match lørdag d. 15. juni kl. 9.45

Nu afholdes den første weekendmach på par 3 banen i denne sæson.

Matchen lørdag den 15. juni er for prøvemedlemmer, par3 medlemmer, flexmedlemmer og fuldtidsmedlemmer med et DGU-handicap over 36.

Der er mødetid senest kl. 9.45, hvor der udleveres scorekort fra det lille mødelokale med dør ud til hul 1 på par 3 banen. Når alle er mødt, giver par 3 bane aktivitetsudvalget en kort information om matchen, og alle deltagere går til de anviste huller, så vi er klar til start kl. 10.

Efter matchen er der præmieuddeling og spisning i klubhuset. Matchfee er 100 kr. i kontanter eller mobilepay (40347197). Beløbet anvendes til præmier samt 3 stk. smørrebrød, drikkevarer er for egen regning.

For at være evt. præmieberigtiget skal spilleren have deltaget i mindst en tirsdagsmatch og der fået et par3 handicap. Matcherne afvikles efter samme regler som tirsdagsmatcherne.

Sidste frist for tilmelding er torsdag d. 13. juni kl. 22.

Her finder du siden med info og tilmelding.

Evt. afbud efter dette tidspunkt gives til mail: eller sms til 40 34 71 97.

Aktivitetsudvalget for par 3 banen.