Ny månedens tegning – en skævert

Så har Jan Hoffmeyer igen begået “månedens tegning”, som kan nydes her på hjemmesiden. Nederst i midterste spalte på forsiden kommer der hver måned en lille ny tegning fra Jans hånd, som man kan muntre sig over. Her i februar handler det om en ordentlig skævert.

Alle tegningerne er desuden placeret på siden, vi har kaldt “Tegnerens golfklub“, så her kan du bladre igennem i alt 26 tegninger, som Jan har leveret over de sidste år, og indtil videre har Jan ikke sagt noget om, at han snart stopper, så hvis han kan blive ved med at finde på nye motiver, så kan du glæde dig til næste tegning i marts, april osv.

Stor tak til Jan – du er med til at gøre Roskilde Golf Klubs hjemmeside til noget ekstra særligt. Udover nyheder og information er der så også lidt til smilebåndet.

Jan er med i Seniorgolf, hvor han står for de ugentlige turneringer og han sidder også i matchudvalget.

Her kan du læse nyheden, da Jan blev præsenteret i 2017.

Her under kan du se nogle enkelte af tegningerne, men gå ellers til “Tegnerens golfklub” og kig dem alle igennem.