Åbent for tilmelding til parmatch til sommer – frist 28/4

Så er der åbnet for tilmelding til parmatch, der er for alle ægtepar, samboende eller kærestepar. Alle er velkomne uanset handicap. Blot skal begge være fuldtidsmedlemmer af Roskilde Golf Klub.

Der er i år skiftet ud på arrangørsiden. Anette og Lasse Nielsen udgør nu parmatch-udvalget sammen med Claus og Sofie Hede Barrrett (de fire på billedet).

Parmatch bliver afviklet over tre hyggelige matchdage, hvor I møder nye som gamle golfvenner.

Vi starter lørdag den 11. maj med en runde, hvor vi spiller fourball/bestball.

Lørdag den 8. juni spiller vi som sidste år fourball med farvet bold (dobbelt point).

Lørdag den 14. september slutter vi af med at spille greensome.

Om aftenen er der middag med præmieuddeling og hygge.

Er der en dag, hvor man ikke kan komme, er der mulighed for selv at arrangere et spil med et andet par en anden dag.

Prisen for at deltage er 375 kr. pr. par.

Læs mere på siden med Parmatch.

Vi glæder os til at se jer.

Parmatch-udvalget

PS: Her kan du se den plakat, der bliver hængt op i klubhuset som reklame for årets parmatcher.