Træner Lena skifter til Midtsjællands Golf Klub

Midtsjællands Golf Klub, der ligger i den lille by Kvanløse mellem Holbæk og Ringsted, har offentliggjort, at de har ansat Lena Tatiana Nielsen som ny head-pro træner her med virkning fra starten af januar. Dermed forlader Lena Roskilde, hvor hun har dannet team med protræner Emil Lindvig Nielsen og head-pro Lasse Frølich.

Lasse har ikke været at træffe, men han har orienteret bestyrelsen og fortalt, at han nu leder efter en afløser for Lena.

Næstformand og sportslig ansvarlig, Torben Madsen, beklager Lenas afgang, men siger, at han godt kan forstå, at Lena har taget imod et tilbud om at blive headpro i sin gamle klub.

“Men vi vil savne Lena, som både er en dygtig træner og en dygtig spiller. Det bliver også en svækkelse af vores damehold, så på alle måder beklager jeg, at Lena stopper, men må også samtidig sige tillykke til hende”, siger Torben Madsen.

Midtsjællands Golf Klub skriver til deres medlemmer, at Lena officielt starter den 8. januar 2019 med bl.a. planlægning af træningsaktiviteterne for 2019. Ud over ansættelsen som headpro bliver Lena også ansvarlig for medlemsadministrationen i klubben.