Frivillige fra udvalg til samling

2016-05 Frivillige 01

En række af klubbens frivillige var samlet lørdag i pinsen – både for at hygge, men også for at orientere hinanden om, hvad alle har gang i netop nu.

Arrangementet var for formænd eller andre repræsentanter fra klubbens udvalg og “klubber i klubben”. Der blev først spillet en 9 hullers match, hvorefter der var frokost i restauranten efterfulgt af erfaringsudveksling.

Formand Kim Møller Behrend fra bestyrelsen var den officielle vært, men der blev også lejlighed til at møde klubbens nye, daglige leder, Anders Schnack, der gerne vil have en snak med alle udvalg i den kommende tid.

På mødet var blandt andet repræsentanter fra to nye udvalg, der er ved at blive dannet. Det ene er et baneudvalg, hvor Brian Harder fra bestyrelsen og chefgreenkeeper Nick Bosholt nu får selskab af Jan Birger Nielsen og Torben Svendsen i det decideret udvalg. Det andet er et regel- og handicapudvalg, som indtil videre har Jørgen Lindelius som medlem. Han er klubdommer og har for nylig holdt et foredrag om regler for Damedagen.

Bestyrelsen har ved flere lejligheder bekendtgjort, at klubben meget gerne skal have endnu flere frivillige for at styrke sammenholdet og aktivitetsniveauet. Læs mere om dette emne fra informationsmødet den 12. maj.