Midsommermatch – reservér dagene allerede nu

Kom og spil med i en af de største og mest populære klubturneringer – Midsommer Matchen.

Der spilles over to dage i weekenden den 24. og 25. juni. Lørdag aften er der fest med spisning og dans i klubhuset. Partnere, der ikke spiller golf, kan tilmeldes spisningen separat og dermed deltage i aftenens festivitas.

Turneringen afholdes som en holdturnering for firemandshold. Du kan altså sammen med tre andre RoGK-golfere danne et hold, navngive det og tilmelde i GolfBox.

Det er muligt at melde sig til enkeltvis – i så fald bliver du sat sammen med andre, som også har tilmeldt sig en og en.

Vær med til en festlig weekend med masser af dejlig golf og glade mennesker.

Her kan du læse mere om turneringsform, turneringsfee og præmier.

Tilmelding bliver åbnet i løbet af maj.

På billedet ser du fire af sidste års festlige deltagere. Det er nu ikke nødvendigt med udklædning, men hvad mon de finder på i år?