2024-sommerhilsen fra bestyrelsen

Kære alle medlemmer

Vejret i april gav en noget hård start på golfsæsonen, men maj har været fantastisk, og her i juni har vi fået normalt sommervejr med regn af og til, hvilket banen sukkede efter, men også med et rigtig behageligt golfvejr med sol, drivende skyer og – oftest – behersket vind. Banen står flot – herligt!

Både banerne og træningsfaciliteterne benyttes flittigt, og det er vist mange år siden, at der kontinuerligt ved solnedgang har ligget så mange bolde på drivingrange. Det vidner om en høj aktivitet, hvilket vi glæder os meget over.

Det er lykkedes med at brede den træning, som klubben betaler for, mere ud end hidtil, blandt andet til glæde for regionsgolferne. Samtidig er der rigtig god efterspørgsel på individuel træning.

Den ønskede udvikling på ungdomsområdet er kommet godt fra start, hvilket ikke mindst skyldes indsatsen fra de frivillige i ungdomsudvalget i et godt samarbejde med Martin, Ditte og Victor. Ungdomsrummet, der fik sin debut under ungdoms-campen i klubben den 1.-2. juni, ser ud til at fungere efter hensigten.

Samlingen i ét udvalg af de aktiviteter, der er målrettet sidste års prøvemedlemmer, dette års prøvemedlemmer samt generelt nyere medlemmer med et handicap over 36, fungerer rigtig godt. Tak til de frivillige, der har fundet sammen om den fælles indsats.

I resten af juni er der fortsat, som det fremgår af hjemmesiden, masser af arrangerede aktiviteter, herunder divisionshold-kampe, kaninmatch, midsommermatch, fest for alle om aftenen den 22. juni, forårsafslutning for hhv. dame-, herre- og seniordag, og sommerafslutning for juniorerne.

Tak til både de frivillige, der muliggør afholdelse af aktiviteterne, og alle jer, der deltager.

Husk at sætte kryds i kalenderen til mandag aften den 16. september, hvor vi afholder næste medlemsmøde, og vanen tro giver en status på de emner, der optager medlemmerne mest, ligesom der vil være lejlighed til at stille spørgsmål til bestyrelsen, daglig leder, chefgreenkeeper og protræneren.

Som vi oplever det, så er atmosfæren god i klubben, og vi skal gøre vores bedste for at den bevares, og at vi løbende får taget hånd om problemstillinger, der uvægerligt løbende vil opstå, så de ikke hober sig op.

Med håb om fortsat golfvenligt vejr ønskes I en god sommer, og tak til alle jer, der giver en hjælpende hånd i golfklubben!