Er det fødderne eller skoene, man skal tørre af?

Kommunikation kan misforstås – eller laves sjov med. Og sådan er det faktisk blevet med et skilt på dørene ind til klubhuset, hvor spillere og gæster bliver opfordret til at tørre fødderne af, inden de går indenfor.

Poul Sarfelt – flittig deltager i seniorgolf og altid god for en sjov historie – synes skiltet var lidt morsomt og valgte helt at holde sig til teksten. På billedet kan du derfor se Poul tage sko og strømper af uden for klubhuset. Det kan godt blive en kold fornøjelse, hvis vinteren varer ved, så sekretariatets kommunikationsansvarlige, webmaster Henrik, har lovet at lave skiltet om til næste vinter.

Indtil da er der valgfrihed om du vil tørre både sko og fødder af, inden du går indenfor….