Ombygning af klubhus starter 15. september 2022

Fra september til og med februar 2023 får håndværkere deres faste gang i klubhuset sammen med os golfspillere.

Nu er kontrakten på klubhusombygningen nemlig skrevet under, og det ligger derfor fast, at det er firmaet EH & Søn, der sammen med en række underentreprenører skal sørge for, at vi fra 2023 har et helt nyindrettet klubhus med mere plads til klublokale og restaurant, et nyt mødelokale og en ny placering til både proshop og sekretariat.

”Vi glæder os til ombygningen, som vi har ventet på længe. Ombygningen vil sikre os en mere naturlig indgang til klubhuset og samtidig sørge for, at der kan være klubarrangementer og selskaber i restauranten på samme tid,” fortæller formand Kim Møller Behrend, der også glæder sig over, at det er en af klubbens sponsorer, der skal stå for arbejdet – ”ikke fordi han er sponsor, men fordi han kom med det absolut billigste bud”.

Kort fortalt går ombygningen ud på:

• Der bliver fælles indgang til klubhus, restaurant, sekretariat og proshop ca. der, hvor proshoppen har indgang i dag
  • Sekretariat flytter hen i proshoppens lokaler
  • Proshop overtager mødelokalet og får desuden plads i en tilbygning der placeres der, hvor den nuværende indgang er
  • I tilbygning bliver udover plads til proshop også et nyt mødelokale
  • Restauranten/klubhuset får et ekstra lokale i det område, der i dag huser sekretariat, teknikrum og gangareal

De præcise planer for, hvordan ombygningen kommer til at foregå, bliver afklaret de næste måneder. Bl.a. skal der tages stilling til, i hvilket omfang proshop og sekretariat kan holde åbent.

”Vi forventer, at restauranten kan holde åbent nogenlunde som normalt. Dog bliver der lidt mindre plads, da der bliver spærret af til ombygningen foran proshop og gangarealet. Vi skal også finde en løsning på, hvor vores indtjekningsskærme og scorekortprintere skal placeres,” lyder det fra Kim formand.

Opdateret 15/8 2022: Afspærringer og flytning af funktioner i klubhuset begynder allerede 1. september.