Ny tid til mandagskaniner kl. 15 og 17.30

Erfaringerne fra den første uge med den nye 9-huls bane, Skjoldungen, betyder nu, at den ene tid for afvikling af kaninmatcherne om mandagen bliver rykket fra 14.30 til kl. 15.

Derfor er tiderne for kaninmatcherne nu kl. 15 og 17.30 – med mødetid ca. en halv time før.

”Kl. 17.30 er fortrinsvis beregnet til dem, der skal nå hjem fra arbejde eller der af andre grunde ikke kan nå at være i klubben tidligt om eftermiddagen. Den første gang, kaninmatcherne blev afviklet på Skjoldungen (11. juli 2022) var der kun seks tilmeldte kl. 14.30, men vi håber, at der på sigt bliver pæn tilslutning til begge tidspunkter, specielt nu hvor vi har rykket 14.30 til kl. 15,” fortæller Henrik Overgaard Pedersen fra sekretariatet, der tilføjer:

”Bestyrelsen har sørget for, at der i juli og i starten af august er hjælpere til at styre starten kl. 15, men der mangler stadig en fast gruppe til at stå for kaninmatcherne, fx ved en vagt om måneden. Skriv til sekretariatet på , så samler vi op i den første uge af august,” siger Henrik.

Der er tilmelding til kaninmatcherne via GolfBox. Log på – og gå derefter ind under “Klubturneringer” (nederst i menuen til venstre) og find den kaninmatch, du gerne vil tilmelde dig.