Medaljer og vandrepokal til Roskildes yngste golfere

Lørdag den 15. maj 2021 deltog de fire glade mikrodrenge, Milton, Jordan, Asger og Felix i Jungletræf og Roskildes juniorpige, Sigrid, i Super6 på Ledreborg Palace Golf Club.

Her spillede drengene en runde på Krokodillebanen, og Sigrid tog shortgame testen sammen med de andre deltagere i Super6. Trods regn, blæst og få plusgrader var humøret højt for alle deltagere. Efter spillet blev der serveret saftevand, varme drikke og kage på terrassen, inden der blev uddelt medaljer til deltagerne på Krokodillebanen og emblemer til deltagere i shortgame.

Foruden emblemet blev Sigrid hædret med vandrepokalen for Super6, da hun var eneste deltager i Super6 udover hjemmeklubbens juniorer.

Tillykke til Sigrid med emblemet og vandrepokalen og tillykke med medaljerne til Milton, Jordan, Asger og Felix.

Næste Jungletræf og Super6 er den 27. juni i Køge Golf Klub.

Anne Sofie Siebuhr