Vil du lære at stå for Roskilde Golf Klubs matcher

Matchudvalget i Roskilde søger 2-3 frivillige. Matchudvalget består på nuværende tidspunkt af seks medlemmer og denne gruppe vil vi gerne have udvidet til 8-9.

Formålet med matchudvalget er, i samarbejde med sponsorer, DGU, eliten m.fl., at afholde en del af de matcher, der bliver spillet i Roskilde Golf Klub.

Arbejdsopgaverne omkring en match er meget afhængig af matchens karakter. Man vil selvfølgelig få en grundig oplæring, inden man kommer ud på egne ben. Dog er der som udgangspunkt altid minimum to personer til stede pr match.

Det forventes, at man har lidt erfaring omkring matcher. Ikke nødvendigvis direkte erfaring med afholdelse, men man skal gerne være relativt bevidst om forløbet af en match.

Ved interesse bedes man rette henvendelse til formand Klaus Bønløkke på tlf. 23 23 50 30 eller e-mail: .

Matchudvalget

PS: På billedet er det Klaus Bønløkke og Mogens Meisner, der sidder ved alle scorekortene i forbindelse med Jyske Banks Åbningsmatch.