Nye træningshold, rejse til Spanien og shop-hjælper søges

Proshoppen har nu lavet en række træningshold, hvor man kan melde sig for en hel sæson ad gangen – for et noget mindre beløb end de normale holdtræninger.

Det handler om ”Gå til golf for alle”, som henvender sig til alle dem som har brug for at banke rusten af efter en lang vinterpause og som gerne vil holde formen ved lige hen over hele sæsonen. Kurset foregår over 16 gange, hvor der er træning 1 time ugentlig – otte gange i forsommeren og otte gange i sensommeren hvor trænerteamet b.la. vil gennemgå disse punkter: Svingteknik/grip, driver, bunker, chipping, putting, pitch, flopslag, specialslag

Pris: 16×1 time for 2000. kr. – med maksimum otte på hvert hold.

Der er fire forskellige hold på disse tidspunkter:

Første træning er tirsdag den 16. april 2024.

Du kan tilmelde dig træningerne via GolfBox under menupunktet ”Kurser” – eller du kan klikke på linket ved de enkelte datoer herover.

Søger hjælper til at passe butikken i eliteweekender

Klubbens trænerpar, Martin og Ditte Hansen, vil – udover at give træning og drive proshop – også gerne give en hånd med på klubbens divisionshold for henholdsvis herrer og damer. Det betyder, at de er ude og spille golf for klubben i de tre weekender, hvor eliteholdene har deres holdkampe.

Det betyder samtidig, at der i de weekender kommer til at mangle nogen, der kan stå og passe butikken.

Derfor søger de en hjælper, der kan stå i shoppen kl. 8-15 i disse weekender i 2024:

• 25. + 26. maj
  • 15. + 16. juni
  • 10. + 11. august

Løn/honorar aftales ved ansættelsen.

Interesserede kan ringe til Ditte på tlf. 41146403.

Vil du spille og træne i Spanien i november 2024

Sidste nyt fra shoppen i denne omgang er information om en rejse til Spanien 13.-20. november 2024. Turen koster 10.995 kr. (med 1950 kr. i tillæg for enkeltværelse) og den går til Valle Del Este Golf Resort i Almeria-provinsen.

Med i den pris er fly tur/retur, fem runder golf, træning, halvpension, syv overnatninger, transport mellem lufthavn og hotel og bagage og golfbag med flyet. Der er plads til i alt 20.

Find invitationen på Proshoppens side, ”Træning og proshop”.