Jule- og nytårsmenuer som take away fra Birdie

Igen i år tilbyder Restaurant Birdie i Roskilde Golf Klub at servere julefrokost i restauranten, men også at hjælpe med mad ud af huset. Her får du et overblik over, hvad Birdie kan levere og hjælpe dig med hen over jul og nytår. Vær specielt opmærksom på, at der også bliver serveret julefrokost i klubhuset 2. juledag den 26. december. Her er der allerede god tilslutning med omkring 40 reservationer (plads til omkring 80). Denne dag bliver der alene serveret julefrokostbuffet.

• Julefrokostservering (lille eller stor buffet) i restauranten/klubhuset helt ned til to personer, servering ved eget bord – gælder også 2. juledag
  • Julefrokost ud af huset – både stor og lille buffet – og også ned til to personer
  • Bestilling af hel eller halv stegt and, rødkål og sauce til afhentning juleaftensdag
  • Bestilling af nytårsmenu til afhentning 31/12 – seks anretninger med mulighed for ekstra tilvalg

Eneste betingelse er, at du bestiller på forhånd

• Julebuffet både i restauranten og take away skal bestilles senest kl. 12 to hverdage inden
  • Julefrokosten 2. juledag skal bestilles senest fredag den 22. december
  • And og tilbehør til juleaften skal bestilles senest onsdag den 20. december
  • Nytårsmenu skal bestilles onsdag den senest 27. december

Juleand og tilbehør skal hentes den 24. december mellem kl. 11 og 12.30.

Nytårsmenu skal afhentes 31. december mellem kl. 11 og 12.30.

På Restaurant Birdies egen hjemmeside kan du læse om indholdet af buffeterne, priser og lignende.