Nyt fagligt medlem i klubbens baneudvalg

Baneudvalget har nu suppleret sig med et nyt fagligt medlem, Uve Jessen.

Uve har i mange år arbejdet som virksomhedsleder, tilbudsgiver, med anlægsopgaver og driftsopgaver indenfor private anlæg og offentlige anlægsopgaver f.eks. atletikstadions, fodboldbaner, parker og haver, driftsopgaver på Frilandsmuseet, Sorgenfri Slot m.fl. Endv. har Uve arbejdet med uddannelse af anlægsgartnere og greenkeepere.

Ligeledes har Uve været aktiv med organisationsarbejde i anlægsbranchen og bestyrelsearbejde på Roskilde Tekniske Skole og opgaver på RTS Vilvorde. Hertil kommer , at Uve har haft en stor rolle i forbindelse med kontrakt, byggemøder, tidsplaner og budget vedr. etablering af klubbens Skjoldungeprojekt.

Uve har været medlem i Roskilde Golf Klub i 6 år og er frivillig i klubbens baneservice.

Baneudvalget har derfor fået et meget kompetent medlem, der kan bidrage til den videre udvikling af Roskilde Golf Klubs baneanlæg og træningsfaciliteter.

Torben Svendsen

Formand for baneudvalget

På billedet i toppen står Uve til højre med tidligere formand Kim Møller Behrend i forbindelse med indvielsen af 9-huls banen, Skjoldungen, i 2022.