Se vinderne i jubilæums hulspilsturneringen

Søndag den 10. september blev finalerne afviklet i den hulspilsturnering, der i år er blevet oprettet i anledning af klubbens 50-års jubilæum.

Turneringen har kørt over hele sæsonen – og den har bestået af to indledende runder, kvartfinaler, semifinaler og endelig finaler i de tre rækker.

Frederik Hammerich og Thomas Korsgaard Jensen dystede i A-rækken, Henrik Lyngkjær og Kuno Kragh i B-rækken og Birte Helbæk og Henrik Klausen i C-rækken. De tre vindere blev Frederik Hammerich, Kuno Kragh og Henrik Klausen. De vandt deres kampe henholdsvis 6/5, 5/4 og 5/3.

Der var pokaler til vinderne, som vil blive til vandrepokaler, da turneringen også vil finde sted næste år, fortæller Lene Rasmussen og Jesper Wedersøe, der har stået for den praktiske afvikling af hulspilsturneringen.

Undervejs i turneringen har der været mange tætte kampe – vinderen af B-rækken, Kuno Kragh, har været involveret ikke færre end tre af disse kampe, da han inden finalen vandt tre ud af fire kampe på 19. hul – over Philip Evans, Ayo Bærentsen Lyngkjær og Claus Andersen. Så det er en mand med nerverne i behold.

På finaledagen var alle deltagere, der ikke havde nået finalen, inviteret med til en 9-hullers stableford match. Her vandt Gerd Kristensen med flotte 21 points. På 2. – 3. og 4. pladsen kom Lene Rasmussen, Jens Lærke-Møller og Claus Andersen.

Herunder kan du se fotos fra finaledagen – både fra banen, fra terrassen og fra præmieoverrækkelsen i klubhuset.