Seniorklubben samlede 69 til kvartalsafslutning

Torsdag morgen 29. juni 2023 indledte seniorklubben dagens spil og kvartalsafslutning med en lille en til halsen, så der kunne synges igennem på morgensangen, der igen var forfattet af Poul Erik Edsen-Johansen.

Det blev spillet Mexican scramble med flotte resultater i det dejlige sommervejr.

Bestyrelsens kontaktperson, formand Flemming B. Nielsen, deltog i matchen og gav et indlæg under den efterfølgende spisning.

Dagens tre vinderhold:

1. Philip Evans, Dorte Rye Jensen, Ellen Skarsholm, Lisbeth Lyder
  2. Ejvind N. Jensen, Per Ougaard, Jens Ole Jensen, Mona Jensen
  3. Jan Hoffmeyer, Bjarne Dalgaard, Helle Reisbøll, Dorte Jepsen

modtog hver en flaske vin af styregruppemedlem Ole Strangholt.

Kvartalets vindere

• 1) Eva Iversen 2) Solveig Kaas 3) Tove Schneider
  • 1) Jens Zobbe Mortensen 2) Hans Kristian Olesen 3) Lars Carlsen

Kvartalets fødselarer (halv- og helrunde fra 75 år)

• Lisbeth Møller, Svend-Aage Christiansen og Inge Lise Jørgensen

PEDRO – seniorklubbens vandrende påskønnelse til en person, der i det forløbne kvartal har gjort noget særligt – blev motiveret og overdraget af Eva Iversen til Tove Schneider.

Klappepræmier blev uddelt efter lodtrækning, hvor daglig leder Jesper Wedersøe hjalp matchleder Ole Strangholt med at finde de rigtige og heldige vindere.

Kassererskifte – seniorklubbens mangeårige kasserer, Susanne Jensen, blev takket og rost for en mangeårig stor og imponerende indsats som frivillig i Roskilde Golf Klub i seniorklubben, hvor medlemmerne stående klappede samtidig med, at Ole overrakte blomster.

Ny kasserer er Per Ougaard og revisor er Per Krogh Rants – nyt kontonummer fremgår nu af seniorklubbens side og bliver også fortalt i seniorklubbens nyhedsbrev.

Ejvind N. Jensen formand