Poulsen match med gode præmier og elektroniske scores

Traditionen tro var det dejligt golfvejr til FJ Poulsen matchen – denne gang 2. pinsedag mandag den 29. maj 2023 og traditionen tro var der også næsten udsolgt med 93 glade og forventningsfulde golfspillere, som tee’ede ud kl. 9 til gunstart.

Trods de mange spillere på banen samtidig forløb matchen helt efter bogen – næsten ingen ventetid, herligt humør hele vejen rundt, en masse fantastiske golfslag og enkelte, som var mindre fantastiske, men de blev hurtigt glemt. Efter 4½ time var alle i mål – tørstige og sultne. Restaurant Birdie serverede kartoffelsalat og lune frikadeller samt øl og vand efter matchen. Det bekom de fleste vel.

I år er vi gået over til elektronisk indberetning, som foretages af spillerne løbende under matchen eller umiddelbart efter. Systemet er endnu ikke helt stabilt, men langt de fleste fik indtastet deres scores korrekt og de få scorekort, som matchledelsen måtte hjælpe med, blev også håndteret. Al begyndelse er svær, men alt andet lige er det meget hurtigere at gøre resultatet op, når spillerne selv indberetter elektronisk sammen med en markør.

Dagens vindere af de mange præmier fra FJ Poulsen blev:

A rækken

• Damer Solveig Kaas
  • Herrer Per Holt Carlsen

Søren Lejbach, matchudvalget

Herunder kan du se fotos fra matchen – herunder fra præmieoverrækkelsen: