Sidste tilmelding til jubilæumsfest er 15. marts kl. 12

Du kan godt begynde at glæde dig til den store jubilæumsfest, der finder sted i Roskilde Kongrescenter lørdag den 15. april 2023. Der er ca. 340 deltagere og plads til endnu flere.

Festudvalget har på forhånd fortalt om menuen og det band, der kommer til at spille op til dans, mens aftenens øvrige indslag skal være en overraskelse på dagen. Det kan dog afsløres, at de sidste detaljer er ved at komme på plads, så der er lagt op til en festlig aften, hvor der bliver tid til at snakke og hygge med golfvennerne samtidig med, at der også sker ting på scenen og i festlokalet.

”Jeg har mødt flere, der skal med til festen, men endnu ikke har tilmeldt sig. I skal til at skynde jer, for nu er der få dage til tilmeldingsfristen.”

”Jeg har også mødt medlemmer, som endnu ikke kender så mange i klubben og som derfor er lidt tilbageholdne med at melde sig. Jeg er selv med til at lave bordplanen sammen med de frivillige i sekretariatet, og jeg kan love, at vi vil gøre en stor indsats for at sikre, at alle kommer til at sidde ved et bord, hvor de kommer til at følge sig hjemme,” siger jubilæumskoordinator Henrik Overgaard Pedersen.

Det er muligt at melde sig enkeltvis, men man kan ved tilmelding også tilkendegive, hvem man gerne vil sidde sammen med. Det sker ved at angive et gruppenavn, som I bliver enige om.

På jubilæumssiden er det muligt at se en liste med alle nuværende tilmeldte og de grupper, der allerede ér dannet.
For jer, der er mellem 18 og 25 år, er der en specialpris på 250 kr. – for alle øvrige koster festen 475 kr. Derudover giver klubben tilskud – bl.a. via det ekstraordinære jubilæumskontingent på 100 kr., der er opkrævet i år.

Alle skal tilmelde sig – og det er også muligt at tilmelde fx en partner, der ikke spiller golf eller tidligere mangeårige medlemmer, der ikke længere har et GolfBox-login, men gerne vil være med til at feste i anledning af klubbens 50-års fødselsdag.

På billedet er det dansebandet 5aLive, der spiller sidst på aftenen. Selve festen starter kl. 17 – og det hele foregår i Roskilde Kongrescenter på Møllehusvej.