Farvel til Anders og goddag til Jesper fredag 25/11 2022

På det kammeratlige plan er det mere et ”på gensyn” end et ”farvel”, men som daglig leder af Roskilde Golf i seks år takker Anders Schnack af på posten fredag den 25. november 2022. Det gør han ved en reception kl. 14-15.30, hvor der også bliver mulighed for at hilse på Jesper Wedersøe, der afløser Anders på posten.

Arrangementet holdes i klubhuset – og det bliver en blanding af farvel og goddag + noget hygge-fredagsbar til at slutte dagen af med.

Når Anders formelt siger ”farvel” og uformelt siger ”på gensyn” så hænger det sammen med, at han nu er blevet så glad for golfspillet, at han gerne fortsætter som almindeligt medlem og spiller. Der er altså stadig en chance for, at du kan rende ind i Anders i fremtiden – uden stjerner på skulderen eller rettere uden iført sin normale ”staff T-shirt”.

Alle er velkomne – det gælder både medlemmer og samarbejdspartnere.

Ved samme lejlighed er der som nævnt også mulighed for at hilse på klubbens nye daglige leder. Det er 56-årige Jesper Wedersøe, som på dette tidspunkt har været i gang i klubben ca. en måned. Anders og Jesper har nemlig november sammen, inden Anders både formelt og reelt stopper.

Efter selve receptionen bliver arrangementet forlænget med ”fredagsbar”, hvor der samtidig kommer nogle spillemænd og underholder.