Boldsamlere holdt pause med spil og spisning

Søndag den 25. september 2022 blev der afholdt match for klubbens 14 boldsamlere på drivingrange. 11 af os mødte kampklare kl. 11. Vejret viste sig fra den faktisk flotte side, så alle fik en dejlig runde på Skjoldungen.

Det vindende hold bestod af Ole Jensen, Ove Jensen, Søren Klok og Frank B. Gravesen.

Dagens bedste score deltes ml. Dorte Jepsen og Ole Jensen.

Efter matchen var der kl. 13 klassisk frokost og præmieoverrækkelse. Der blev også udvekslet erfaringer og gode ideer vedrørende den vigtige opgave at sørge for, at der altid er bolde på drivingrange til de engagerede golfspillere. Vi vil dog appellere til, at de golfere, der slår bolde ud på drivingrange, når der om morgenen samles bolde, ikke slår bolde ud med risiko for at ramme traktoren. Tag hensyn. Vi vil også appellere til, at man selv sætter sin boldkurv på plads efter brug, så vi ikke skal bruge en masse tid på at holde orden på drivingrange.

Et enkelt medlem stopper efter denne sæson, så måske får vi brug for et nyt medlem næste år.

Frank B. Gravesen