Rehab-mesterskaber med stor frivillig-support

Fredag d. 23 september 2022 blev der afholdt klubmesterskab for klubbens rehab spillere.

Vejret viste sig fra den gode side, så alle fik en dejlig dag på Skoldungen og mikro banen.

Til hjælp på dagen havde der tilmeldt sig 14 frivillige udover de faste 14 frivillige, hvilket betød at vi kunne have en hjælper til alle spillere. Så stor tak til de ekstra frivillige og vi håber at ses igen til næste års klubmesterskab og gerne også hvis der er nogen der vil hjælpe om fredagen i sæsonen.

Efter matchen var der spisning(smørrebrød) og medalje overrækkelse.

Der blev spillet i fire rækker, hvor resultaterne blev:

Række for højrehånds spillere (slagspil):

1. Eric Seem
  2. Finn Bagge
  3. Ove Jørgensen

Række for venstrehånd spillere (slagspil):

1. Niels Keinicke Hansen
  2. Leif Toftegård Pedersen
  3. Gorm Haraldsted

ROGK/DGU kort holdere (Stableford):

1. Kim Jakobsen
  2. Jens Pedersen
  3. Erik Hansen

Der kun var en dame, Karina Nielsen, tilmeldt matchen. Hun deltog hun i rækken for ROGK/DGU holdere. Overraskelsen var derfor stor, da hun blev udråbt som vinder af dame rækken og fik sin guldmedalje.

Mikro rækken (drive nærmest hullet, putning på putting green)

1. Jesper Pilegård
  2. Dennis Frkjær
  3. Marianne Holmberg

Under spisning og præmier var der socialt hygge inden vi skiltes efter en rigtig god dag.

Hans Kristian Olesen og Per Schneider

Herunder kan du se fotos fra rehabmesterskaberne 2022: