Regionsgolf med fælles afslutning på 2020 sæsonen

Alle, der har deltaget på et Regionsgolf hold i 2020, var søndag den 11. oktober samlet til en fælles afslutning.

Det var første gang, vi afprøvede at afholde fælles afslutning, og alle synes det var en god ide.

Der var 61 deltagere fra de 11 hold, som har repræsenteret Roskilde Golf Klub i år.

Vi havde gunstart på ni huller, og alle fik en sandwich og en øl/vand med ud. Vi havde planlagt at spise efter runden, men det kunne jo ikke lade sig gøre i disse coronatider. Der var højt humør og gode scores.

Efter runden var der præmieoverrækkelse og dagens vinder blev Finn Bredager Jørgensen. Ud over 1. præmien var der ligeledes præmie til nr. 2 og 3 samt klappepræmier.

Præmierne var sponsoreret dels af holdkaptajnerne, Peter fra Restaurant Birdie samt OK Benzin.

Tak til alle for nogle hyggelige timer.

Erik Christiansen

Koordinator for Regionsgolf