Spørgeskema om nye miljøtiltag i Roskilde Golf Klub

Roskilde Golf Klub har i disse måneder besøg af en kommende ingeniør i bæredygtig design fra Aalborg Universitet. Det er Marie Bøge, der deler et praktikforløb mellem Dansk Golf Union og Roskilde Golf Klub.

Hun har meget fokus på biodiversitet og Roskilde Golf Klubs vandhuller – og nu har hun lavet et spørgeskema, som hun meget gerne vil have, at så mange medlemmer af klubben som muligt udfylder.

Her er, hvad Marie skriver:

“Kære medlem af Roskilde Golf Klub.

Kunne du tænke dig potentielt at få indflydelse på kommende miljøtiltag?

Jeg er kandidatstuderende på Bæredygtigt Design på Aalborg Universitet i København. Jeg er lige nu i praktik hos Roskilde Golf Klub, hvor jeg er i gang med at undersøge muligheden for biodiversitet på golfbanen. Jeg har i den forbindelse udarbejdet et spørgeskema angående miljøtiltagene, der allerede er kommet på golfbanen.

Det taget kun 5-10 minutter at besvare.”

Her er link til spørgeskemaundersøgelsen.