Mange glade vindere ved Pink Cup

Til Pink Cup søndag den 12. maj var der 44 deltagere, 20 damer og 24 herrer, så vi besluttede at lægge damerækkerne sammen til en række.

Vi havde gunstart kl. 9 og spillede i sol og lidt blæst.

Efter matchen var der fællesspisning med en lækker buffet fra Restaurant Birdie, kinesisk lotteri og præmieoverrækkelse. Se billeder fra præmieoverrækkelsen længere nede.

Vinderne blev i herrerækken:

1. John Sønderup 33 points
  2. Klavs Much Koefoed 33 points
  3. Kurt Hjortsø Kristensen med 32 points
  4. Martin Nicki Pedersen 30 points
  5. Brian Wayert 30 points
  6. Jan Skov 30 points
  7. Torben Svendsen 29 points

Vinderne i damerækken:

1. Britta Andersen 35 points
  2. Alice Wind 29 points
  3. Dorte Koch Andersen 28 points
  4. Lene Rasmussen 27 points
  5. Trine Møller 27 points
  6. Birthe Helbæk 26 points
  7. Ebba Harboe 26 points

Ved pointlighed talte laveste handicap.

Der var også præmie for længste drive på hul 15 for herrer, Jan Skov, og for damer, Naomi Harbison-Hanen, for tættest på hullet på hul 5 til Graves Lauridsen, mens ingen nåede på green på hul 13 i drivet.

Der var god gang i det kinesiske lotteri, hvor vi søger en vinder på lod nr. 19. Præmien er to greenfee billetter til Korsør Golf Klub. Henvendelse til Lene Rasmussen.

Vi kan dermed støtte Pink Cup og dermed Kræftens Bekæmpelse med 11.750 kr.

Damedagen takker Restaurant Birdie og Frölich Golf for de flotte sponsorpræmier.

Lene Rasmussen fra Damedagen.