Åbningsmatch 28. april med plads til mange deltagere

Du kan godt glæde dig. Sæsonen åbner med et brag af en match, Jyske Banks åbningsmatch søndag den 28. april, der denne gang bliver afviklet på en måde, hvor der er plads til, at rigtig mange medlemmer kan deltage.

Der bliver nemlig to gunstarter på dagen, først kl. 8 for alle dem, der har et handicap på op til 19,9. Derefter kommer der ved middagstid en ny gunstart for alle med handicap 20-48. Anden gunstart bliver, når 1. runde har spillet færdig – tidligst kl. 12.30.

Jyske Bank byder på mad og drikke efter matchen, så Restaurant Birde skal sørge for frokost for spillerne på første gunstart ved middagstid og senere for spisning sidst på eftermiddagen for alle på anden gunstart.

Tilmelding foregår via GolfBox – klik på “Klubturnering” i venstre-menuen. Tilmeldingsfrist er onsdag den 24. april kl. 23.59.

Der er præmier til 1.-4. pladsen i hver række + nogle ekstra præmier for tættest på pinden ved hul 17 (en præmie pr. række) og længste drive på fairway (en præmie for herrer og damer pr. række).

Her finder du siden, hvor startlister og resultater fra GolfBox bliver vist – du skal dog logge på GolfBox direkte for at logge ind.

Herunder kan du se billeder fra Jyske Bank Åbningsmatch 2018: