Eliten kom godt fra start

Rigtig mange af klubbens medlemmer fulgte opfordringen og støttede op om klubbens elitehold ved turneringsstarten i weekenden d. 25. og 26. april. Holdene ”takkede” for opbakningen med super golf og gjorde rent bord.

Otte matcher og otte sejre.

Lørdag sendte 1. holdet Hjortespring hjem med et knusende 17-1 nederlag. 2. holdet vandt 10-4 over Odsherred. 3. holdet slog Trelleborg med 13-1.

Kvinderne stod ikke tilbage for herrerne og vandt sikkert over Mølleåen med 7-2.

Søndag var 1. holdet på udebane og sejrede 11-7 over Værløse . 2. holdet vandt på hjemme 8-6 over Ledreborg. 3. holdet vandt ligeledes en sikker 12-2 sejr over Dragsholm. Kvinderne viste ingen nåde og sendte Sydsjælland hjem med et knusende 9-0 nederlag.

Derimod lykkedes det ikke for vores seniorhold, der lørdag hjemme led et 11-3 nederlag til Simons og søndag ligeledes hjemme måtte se sig besejret 13-1 af Rungsted.

Veteranholdet tabte lørdag 9-5 ude til Hjortespring, men søndag vandt holdet hjemme fortjent 12-2 over Gilleleje.

Mange tilskuere fulgte holdene lørdag eftermiddag… Flot udsigt mod hul 15