Nyt flot resultat af Mads Viemose Larsen i Gyttegård

I Kristi Himmelfartsweekenden 2024 blev årets første Dormy Elite Tour 1 for herrer afholdt i fantastisk vejr i Gyttegård – Hovborg Kro Open – en turnering tidligere vundet af Nicolai Højgaard og som har deltagelse af alle landets bedste eliteserier på amatørsiden.

Mads spillede tre flotte runder – alle i 60’erne. Resultatet på -11 for de tre runder rakte lige akkurat ikke til en omspilsplads, da det allersidste put smøg sig forbi hullet. Var den røget i, ville omspillet have været sikret (se videoen herunder).

Men en super flot andenplads blev sikret og Mads var således kun et slag fra førstepladsen. Tre runder i 60’erne vidner om den flotte form han er i, og lover godt for resten af sæsonen.

Mads Heller fra Smørum Golfklub vandt med 198 slag for de tre runder, Mads havde 199 slag på andenpladsen, mens Emil Elkjær Petersen fra Odder Golfklub blev nr. 3 med 201 slag.

Mads har øvrigt fået wildcard til to meget spændende opgaver i landsholdsregi: Brabazone Trophy i England den 25./26. maj og til St. Andrews Trophy 4.-7. juni. Så følg med og støt ham så meget I kan!

På vegne af eliteudvalget

Anders Djurhuus