Damedag holder afslutning – tilmelding senest søn 25/9 kl. 12

Damedagen i Roskilde Golf Klub holder stor afslutning tirsdag den 27. september 2022 – og der er i skrivende stund 60 tilmeldinger til match og fire ekstra bare til spisning.

Imidlertid er der plads til op til 80, så er du medlem af Damedagen og endnu ikke meldt dig, så kan du nå det endnu. Frist for tilmelding er søndag den 25. september kl. 12 – det foregår via GolfBox.

Der er oprettet to turneringer i GolfBox:

1. Damedagsafslutning efterår 2022 MED middag
  2. Damedagsafslutning efterår 20212 KUN middag

Hvis du vælger mulighed 1, tilmelder du dig både turnering og middag. Hvis du vælger mulighed 2, tilmelder du dig kun middagen.

Skulle du mod forventning blive forhindret, vil vi bede dig give besked på mail til .

Tilmeldingen er bindende, hvilket indebærer, at tilmeldingsgebyret ikke refunderes ved afbud.

Damedagen yder tilskud til middagen, og dermed er prisen 150 kr. for både turnering og spisning. Drikkevarer er for egen regning.

Dagens program:

• Kl. 14.30 Indskrivning for spillende damer
  • Kl. 15.00 Gunstart over 11 huller med start på de første 11 huller
  • Kl. 18.00 Middag med hovedret og dessert samt uddeling af præmier

Såfremt en præmiemodtager ikke er til stede og ikke har meldt lovligt forfald til matchudvalget, går præmien videre til den næste i præmierækken.

Vi glæder os til en hyggelig turnering og middag tirsdag d. 27. september 2022.

Damedagsudvalget