Midsommer med grønne drenge, corona hekse og hønseklub

Udklædningen havde fået et hak opad til 2021 udgaven af midsommermatchen 12. og 13. juni, da holdet The Green Boys med Kim Brokmann, Jan Dalsgård, Peter Helle og Jens Lerke-Møller tog kegler med deres helt igennem grønne look. Golfheksene havde i år et særligt corona-tema og der var også flere af de øvrige hold, der havde gjort noget ud af det. Nogle havde også hygget sig med at finde på gode navne, så Antons Venner, Hold Afstand, Hønseklubben, og tre lange og en kort var også blandt deltagerne.

Se alle billederne nederst i nyheden.

En række sponsorer havde sagt ja til at hjælpe med præmier, så mange af de godt 100 deltagere gik hjem med godter lige fra gavekort, vin, rom og champagne til bolde, solbriller, en bærebag, metal-design, paraplyer, drikkedunke og service på bilens aircondition.

Autoværkstedet AR Roskilde (Antirust v/Jan Kvist) var i det hele taget meget synlige, da Jan udover en række præmier også stod for goodiebags og pølser og drikkelse til alle både lørdag og søndag ved hul 12.

Om aftenen var der spisning i Restaurant Birdie med ca. 60 deltagere – en super fest lyder det fra pålidelig kilde.

Midsommermatchen er i det hele taget inde i en god gænge med et pænt deltagerantal, så glæd jer allerede til juni 2022, hvor midsommermatchen kommer igen.

Golfen blev spillet på den måde, at alle var del af et hold på fire personer, der spillede en runde golf både lørdag og søndag.

Vinderne i A-rækken:

1. Tre lange og en kort (Ulf Carlsen, Karsten Jensen, Kim Lyseen og Menno Maat)
  2. Proventa.dk (Lars Gotfredsen, Ole Haslund, Jens Krøis og Jan Birger Nielsen)
  3. Dope Clan (Sofus Thor Bach Hansen, William Bredtved Hansen, Emil Krogh Lyseen og Lucas Mannich Nielsen)

Vinderne i B-rækken:

1. The Green Boys (Kim Brokmann, Jan Dalsgård, Peter Helle og Jens Lerke-Møller)
  2. Gib gas mit spass (Klaus Johnbeck, Susanne Ljørring, Claus Jørgen Nielsen og Leon Sørensen)
  3. Golfheksene (Anne Danborg, Heidi Molin, Inge Nicolajsen og Lene Rasmussen)

Derudover var der præmier for længste drive, tættest på hullet, bedste udklædning….

Der er en række præmier, der ikke er udleveret på dagen. Vinderne kan hente dem i sekretariatet.

Det drejer sig om følgende uafhentede præmier:

• Holdkonkurrencen: Gib gas mit spass og Golfheksene
  • Længste drive: Lucille Rem og Heidi Molin
  • Tættest på pinden: Per Aaberg (hul 13), Neel Schucany (hul 5) og Nikki Marie Björkenberg Glenn (hul 7)

Sponsorerne var:

AR Roskilde, proshoppen, Restaurant Birdie, Schrøders Metal, Prop Vinbar, Multipavillon, Valit v/Menno Maat og Restaurant Rådhuskælderen.

Herunder kan du se en masse billeder fra matchen: