Junior sommerafslutning 24/6 2021 efter Torsdagsmatch

Hej juniorer

På torsdag den 24. juni 2021 er det sidste gang, der er junioraktiviteter inden den laaaaaange sommerferie. Derfor håber vi, at rigtig mange af jer vil komme og deltage i en ”speciel” torsdagsmatch, som afsløres af Benny Bomstærk på dagen. Der vil blive spillet ni huller, så vi kan nå at komme i klubhuset kl. 18.30, hvor der serveres gratis aftensmad for deltagende juniorer. Forældre/pårørende, der har lyst er deltage, er velkomne, men for egen bestilling og afregning i restauranten.

Så kom kl. 16.00 til Bennys torsdagsmatch og kom ind kl. 18:30 til aftensmad.

Vi håber at kunne sidde på terrassen og spise, men for en sikkerheds skyld anbefales alle at have frisk Corona-test med negativt resultat med.

Meld venligst tilbage via Facebook-gruppen, Roskilde Golfklub – juniorer og mikroer, med besked ”jeg deltager” (altså hvis du har lyst til at deltage), så restauranten ved hvor mange, der skal laves mad til.

Vi ses.

Benny Bomstærk & Søren ”JR”