Frivillige til hygge og dyst på banen

Alle golfklubbens frivillige – lige fra bestyrelse, udvalg, klubber i klubben og mentorer – var i weekenden inviteret til frivilligdag som tak for årets indsats. Der blev spillet en turnering på banen – en greensome, hvor spillerne var sammen to og to – og efterfølgende var der frokost og hygge i klubhuset. Der var præmier til de bedste og heldigste i form af vin og der blev trukket lod om greenfee-billetter til andre golfbaner som ekstra præmier.

I alt er der ca. 140 frivillige i Roskilde Golf Klub – og lidt under halvdelen var med i weekenden.
Sæsonen er næsten slut – men både sekretariat, udvalg og klubber i klubben er i gang med at planlægge næste sæsons aktiviteter.

Formand Kim Møller Behrend benyttede lejligheden til at gennemgå klubbens visioner og mål – og tog blandt andet udgangspunkt i spørgeskemaundersøgelsen ”Golfspilleren i centrum”. Her viser resultaterne helt klart, at det sociale i klubben har stor betydning for medlemmernes tilfredshed.

Herunder kan du se billeder fra frokost og præmieoverrækkelse ved frivillighedsdagen. Har du selv lyst til at være med i et udvalg, være mentor for nye eller lignende, så må du meget gerne henvende dig i sekretariatet. Roskilde Golf Klub bygger på medlemmernes egne initiativer og indsatser – og jo flere, der er med, jo bedre.